Isnin, 16 Ogos 2010

Malasnya menulis

Mengapa jadi begini, malas sekali untuk menulis dan mengaktifkan blog ini wpun banyak perkara yang bermain di hati dan fikiran. Idea ada tetapi keinginan terhapus. Semoga Allah memberi kekuatan untuk berkongsi, yang baik itu anaugerah Dia, selebihnya itu adalah kekuranganku jua. Terima kasih kepada rakan2 yang dikenali dan tak dikenali yang mengunjungi ilham jiwaku ini.

7 ulasan:

orang biasa berkata...

KALU MALAS NAK TULIS...TAIP AJE..KAN SENANG...

Tanpa Nama berkata...

Che Hasan nyahkkanlah prsaan malastu, tulislah kamini dhagakan ilmu dan pengalaman cHE Hasantu curahkanlahsbg GB yg krg pengalaman banyak bleh saya kongsikan. Malastukanke penyakit...penyakit kena diubat..jgn mrah.

Tanpa Nama berkata...

betul kata tanpa nama, malas itu satu penyakit.jgn biarkan ia menjadi darah danging.hapuskan ia. you kan pernah menulis dalam raungan2 newspaper( jika tak silap) dan di maktab dulu jadi tulislah. ada perkara yang di tulis mungkin boleh jadi panduan kepada orang lain.insyallah

mawar berduri berkata...

salam, apa khabar moga sihat wal afiat.selamat menyambaut bulan ramadhan dan selamat menyambut Aidil Fitri- ribuan ampun dan maaf di pinta.

WR berkata...

penyakit ni pernah kena dekat saya dulu...

http://cikguwaruna.blogspot.com/2010/02/malas-menulis.html

chehassan berkata...

Terima kasih semua, wpun tanpa nama tp saya tahu anda ikhlas. Tak kisahlah anda siapa, tapi ia sudah cukup memberikan erti yang besar kepasa saya. InsyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

betul tahu sapa saya, ( tanpa nama ) takpalah sapa pun saya, ada sebab kenapa tanpa nama. cabaran yang kita hadapi amat banyak kadangkala rasa tk tertanggung.itulah resam dunia