Ahad, 7 Disember 2008

Permulaan

Hari ini, boring tak ke mana ghaya aji ni, aku cuba-cuba buat blog ni. Aku harap dengan blog ni, aku boleh berhubungan dengan rakan2, guru di sktunkuismail dan sesiapa saja yang rasa boleh berkongsi ilmu dan apa saja yang baik untuk kehidupan kita. Jumpa anda nanti.

5 ulasan:

kembara kelana berkata...

tahniah se
steady mu..mu memang ganas..

chehassan berkata...

Sop, bila mu gelarkan aku ganas ni, mu kena ulas sikit makna ganas tu. Sebab takut kawan2 salah faham. Aku teringat lagu Datin rafeah buang dan Mat zain, dia kata "aku memang benar buaya ganas, tapi makan memilih bangkai". Ha..ha...

yusofsipan berkata...

tahniah che Hassan, happy blogging!!!

kunan berkata...

Tahniah...Se, demo memang layak ada blog sendiri, sebab demo ada kebolehan menulis dan demo juga suka berkongsi ilmu dan pengalaman, demo dok kedekut ilmu dan dok kedekut pitih, mungkin kita ada persamaan iaitu suka melihat orang lain juga tahu dan tak terkilan apabila orang lain berjaya lebih baik daripada kita, betul dok?

Dok soh tunggu orang lain buat baik baru kita nok buat baik. Demo dan usop takdok dalam golongan itu. Cuma kadang-kadang terasa juga mengada-ngada kita ni, suka sangat bantu orang, adakah orang sudi menerimanya. Eh..tak kisahlah yang penting kita mempunyai niat baik, sudahlah... kan?. Walau apapun....TAHNIAH..!!

Seri Suryati berkata...

Bagus sekali
Tahniah atas usaha menghasilkan blog sendiri. Che Hassan nanti masukkanla artikel dan pelbagai pengalaman dalam blog. Saya sentiasa mengikuti seupaya persahabatan terus terjalin.